GRAFISK PROFIL

SWEDAVIA

Insikt

Förtroendet för många av Swedavias flygplatser var lågt, men Stockholm Arlanda Airport fick ett gott betyg och majoriteten av resenärerna hade en positiv relation till flygplatsen. Kunskapen var dessutom väldigt låg när det kom till flygplatsernas miljöarbete.

Idé

Baserat på insikten beslutades det att huvudvarumärket (Swedavia) och undervarumärkena (flygplatserna) skulle samordnas för att på så sätt stärka varandra – både internt och externt. Det var dags för ett internationellt slagkraftigt varumärke att ta plats.

faltmanmalmen_swedavia_map_01

ÖVERGRIPANDE PARAPLY FÖR SWEDAVIAS 10 FLYGPLATSER. EN RÖST, ETT UTSEENDE.

0
0
color
http://www.faltman-malmen.se/wp-content/themes/carbon/
http://www.faltman-malmen.se/
#c1c1c1
style5
paged
Loading posts...
/var/www/faltman-malmen.se/
#
on
none
loading
#
Sort Gallery
on
yes
yes
off
Skriv in din email här:
on
off